ketabakmailبلاگ کتابک بازتاب دهنده محتوای کتابک است
ketabakmail
بلاگ کتابک بازتاب دهنده محتوای کتابک است

مجموعه دنیای دوست داشتنی من

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱ ب.ظ
مجموعه دنیای دوست داشتنی من

مجموعه دنیای دوست داشتنی من

نویسنده و تصویرگر کتاب های دنیای دوست داشتنی من در این مجموعه، از مفاهیم عمیق زندگی، مثل عشق و دوست داشتن، صلح و دوستی، قبول تفاوت ها و زمین و راه و روش مراقبت از آن، با زبانی کودکانه، ساده، و ملموس حرف زده و برای نقاشی کتاب هایش از رنگ های شاد و روشن استفاده کرده است.

تادپار تلاش کرده مفاهیم عالی و پیچیده را، از راه تصویر کردن انسان ها، اشیا و طبیعی پیرامون کودک، به او انتقال دهد.

موضوعات متنوع و فراگیر انسانی این مجموعه هشت جلدی به ما این اجازه را می دهند که مخاطبان آن را همه ی گروه های سنی معرفی کنیم. اگر موضوعات کتاب ها برای بچه ها تازگی دارد و جنبه ی آموزش پیدا می کند، برای ما بزرگ ترها، یادآوری و گاهی هم تلنگر خوبی است.

اگر دوست دارید در خواندن با بچه های تان همراه شوید، با صدای بلند برای شان کتاب بخوانید و در لذت خواندن با آن ها شریک شوید، مجموعه ی دنیای دوست داشتنی من را به شما پیشنهاد می کنیم. این کتاب ها از عشق و احساس های خوب و دوست داشن حرف می زنند. صفحه ی آخر هر کتاب با طرح یک پرسش و دعوت به یک فعالیت، مثلا چسباندن عکس، بچه ها را در خواندن شریک می کند، کاری که معمولا بچه ها دوست دارند و فرایند خواندن را برای آن ها دلچسب می کند.

این کتاب ها را می توانید برای بچه های پیش از دبستان و سال های اول دبستان بخرید و برای بچه های زیر پنج سال با صدای بلند بخوانید.

شناسنامه کتاب:
 
ناشران
چکه و شهر قلم
نویسنده
Todd Parr , تاد پار
برگردان
  • شقایق خوش بین
فهرست کتاب های ماه
فهرست کتاب های ماه: دی ۹۵
پدیدآورندگان
  • تاد پار
  • شقایق خوش بین
 

کتاب مجموعه دنیای دوست داشتنی من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بلاگ کتابک بازتاب دهنده محتوای کتابک است